tirsdag 20. november 2007

Ballonger og aper er det nye lange!

Da har vi gleden av å introdusere dere for en ny artig sak, samt utfordre dere! I helgen hadde vi som tidligere nevnt besøk av Holmedal, han fant et nytt og fantastisk spill, kalt Bloon Tower Defense 2. Det er et relativt lavterskelspill der man skal kjøpe aper med pil og bue, for så å skyte ballonger. Populariteten har skutt i været her i leiligheten, undertegnede og Nybakk har allerede svidd av mang en time på dette. Vi utfordrer derfor DEG til å slå oss i dette. Man begynner på Easy, og først når man har runnet dette nivået kan man gå videre til medium, og til slutt hard. Setter pris på om alle skriver resultatene sine som en kommentar, slik at vi kan se hvem som er best:) Ved å klikke på linken, kommer du til spillet:) Lykke til!!
http://www.ninjakiwi.com/bloonstd2.html





Vi lurer også på om det er noen lesere på bloggen vår for tiden, så hvis du er der, gi lyd;)

Øyvind:)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Visste ikkje at Espen nybakk kunne bli avhengi a dataspill?

Jon V

siri sa...

halla:)
eg lese bloggen jevnlig! stå på gutter og stikk gjerna innom bloggen min og i ny og ne:)

Anonym sa...

Må nevne at jeg har fått sølvmedaljen i dette nydelige spillet:) Level 50 på medium med andre ord!

Frognergutta sa...

Da må det sies at jeg har runet Ballongspillet, en kjempefølelse, og helt klart verdt det, selvom det bare blir fire og en halv times søvn før skolen i morgen:/

Øyvind

Frognergutta sa...

Jada, da var spillet rundet fra min side også... Dette er så sykt verdt det, for en fantastisk følelse jeg har nå :D:D:D

Espen

Anonym sa...

Æ les dein jo såklart. Men e jo mest intr. i Sandstad da !

Eivind sa...

For et drittspel!!

Anonym sa...

Eg lese ann aldri.. Har et så spennane å givane liv sjøl at eg bryr meg ikkje ka andre drive på me. E nesten aldri på internett eingang faktisk..

Kjartan sa...

Jeg har ikke så mye liv, så jeg har begynt å spille dette spillet såvidt jeg også.. Har kommet til level 50 på easy, utrolig fengende spill!

Kjartan sa...

Nå har jeg endelig fått sølvmedaljen etter en hard dag på kontoret!

Anonym sa...

Godt å høre du har fått sansen for detta kjartan, utrolig bra spill!!